HONDA CB 650 RC03

ROCZNIK 1981

POJEMNOŚĆ 650CC

NASZYM CELEM BYŁO ZBUDOWANIE MOTOCYKLA W STYLU BRAT STYLE, W KTÓRYM DOMINOWAĆ BĘDZIE SZCZOTKOWANA, SUROWA STAL.

ZADBALIŚMY O KILKA DETALI, KTÓRE WYKONALIŚMY WŁASNORĘCZNIE W NASZYM WARSZTACIE, JAK RÓWNIEŻ POPRAWILIŚMY SŁABY PUNKT MOTOCYKLI Z LAT 80- HAMULCE. ZOSTAWILIŚMY RÓWNIEŻ WIELE ORYGINALNYCH ELEMENTÓW, KTÓRE MIMO UPŁYWU LAT WYGLĄDAJĄ ŚWIETNIE. ZWARTA SYLWETKA MOTOCYKLA, WYGODNA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ ORAZ MIĘKKA KANAPA SPRAWIAJĄ, ŻE JAZDA TYM SPRZĘTEM TO CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ.

SPECYFIKACJA

  • SERWIS PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA ORAZ GŁÓWKI RAMY
  • SYNCHRONIZACJA GAŹNIKÓW
  • ZMIANA PRZEDNIEGO UKŁADU HAMULCOWEGO
  • UKŁAD WYDECHOWY 4W4

MODYFIKACJE

  • SKRÓCONA I ZAMKNIĘTA TYLNA CZĘŚĆ RAMY
  • WYKONANE OD PODSTAW SIEDZENIE Z MIĘKKĄ GĄBKĄ
  • SZEROKA KIEROWNICA TYPU BOBBER
  • WYGODNE MANETKI BILTWELL
  • SZCZOTKOWANE STALOWE ELEMENTY
  • PRZEDNI BŁOTNIK WYKONANY RĘCZNIE OD PODSTAW
  • BOCZNE PANELE WYKONANE RĘCZNIE OD PODSTAW
  • ZMODYFIKOWANE ORYGINALNE UCHWYTY PRZEDNIEJ LAMPY
  • PRZENIESIENIE STACYJKI POD ZBIORNIK PALIWA
  • MINI KIERUNKOWSKAZY HIGHSIDER PROTON
  • DWUTŁOCZKOWE ZACISKI TOKICO
  • PRZEDNIE TARCZE HAMULCOWE 290MM

honda CB650 RC03 zdjęcie nr 1
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 2
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 3
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 4
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 5
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 6
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 7
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 8
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 9
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 10
honda CB650 RC03 zdjęcie nr 11

„CAŁOŚĆ PRAC TRWAŁA 3 MIESIĄCE, DAŁA UPUST MOIM DESIGNERSKIM ZAPĘDOM I CHŁOPAKI ZDĄŻYLI PRZED DGR. SZTOS!”

WIĘCEJ

Opinia właściciela

DECYZJA O MODYFIKACJI UTRZYMANEJ W DOBRYM STANIE HONDY, ZBLIŻONEJ DO ORYGINAŁU Z 1981, NIE PRZYSZŁA ŁATWO. POTRZEBOWAŁEM BODŹCA I ODPOWIEDNICH LUDZI. OTWORZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO Z ODZIEŻĄ I AKCESORIAMI MOTOCYKLOWYMI W KLIMACIE CUSTOM CULTURE, RODEM Z UK ORAZ POZNANIE EKIPY @VINTAGE.BROTHERS ZAMKNĘŁO ETAP ROZMYŚLAŃ. MACIEK I MATEUSZ SZYBKO ZROZUMIELI MOJĄ WIZJĘ. JUŻ PO PIERWSZYM TELEFONIE MIAŁEM WRAŻENIE, ŻE BĘDZIE DOBRZE. URBAN BRAT STYLE Z WYKORZYSTANIEM MOŻLIWIE DUŻEJ LICZBY ELEMENTÓW ORYGINALNYCH. MIAŁ SIĘ ZMIENIĆ CHARAKTER, ALE TO NADAL MIAŁA BYĆ CB650. ZASTANAWIAŁEM SIĘ JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ WSPÓŁPRACA, JAK CZĘSTO BĘDĘ MUSIAŁ ODWIEDZAĆ WARSZTAT I ILE OSTATECZNIE BĘDZIE MNIE KOSZTOWAĆ MOJE WŁAŚNIE DOJRZEWAJĄCE ZAMIŁOWANIE DO MOTOCYKLI CUSTOM. W KAŻDYM Z TYCH ASPEKTÓW BYŁEM MILE ZASKOCZONY. JASNA, RZECZOWA I SZYBKA WYCENA. CHWILĘ PO OKREŚLENIU BUDŻETU MACIEK PRZYJECHAŁ PO MOTOCYKL. W WARSZTACIE (CHOĆ MIAŁEM NA TO OCHOTĘ) NIE MUSIAŁEM SIĘ POJAWIĆ NAWET RAZ. NA BIEŻĄCO OMAWIALIŚMY POSTĘP PRAC DZIĘKI WYMIANIE ZDJĘĆ, WIADOMOŚCIOM TEKSTOWYM I WYWAŻONEJ LICZBIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH. ORGANIZACJA PRACY EKIPY ZE STAREGO ŁAJSZCZEWA DAŁA MI KOMFORT I POZWOLIŁA SKUPIĆ NA DETALACH. CZUŁEM, ŻE MOTOCYKL TRAFIŁ W DOBRE RĘCE, WIĘC NIE MUSIAŁEM SIĘ ZASTANAWIAĆ NAD OGÓŁEM PRAC. CZĘŚCI TAKIE JAK LAMPY, MIGACZE, KANAPA, CZY MANETKI DOPEŁNIAJĄ CAŁOŚĆ I DOBIERALIŚMY JE SKRUPULATNIE. CO CIEKAWE, KIEDY POJAWIAŁ SIĘ TEMAT BEZ NATYCHMIASTOWEJ, ZGODNEJ KONCEPCJI, PARKOWALIŚMY GO NA PARĘ DNI. PRZY KOLEJNEJ ROZMOWIE MIELIŚMY ZGODNE ROZWIĄZANIE. PRZYKŁADEM JEST KOLORYSTYKA ZBIORNIKA PALIWA. CHŁOPAKI ZAPROPONOWALI ZDJĘCIE LAKIERU I BEZBARWNE ZABEZPIECZENIE POWIERZCHNI. POTRZEBOWAŁEM CHWILI, ŻEBY OSWOIĆ SIĘ Z TĄ MYŚLĄ. OSTATECZNIE POSZLIŚMY W TO ROZWIĄZANIE, ALE WPROWADZILIŚMY ZASUGEROWANE PRZEZE MNIE ODCIĘCIE DOLNEJ KRAWĘDZI CZARNYM LAKIEREM. KOLOR WYSZEDŁ ŚWIETNIE, A DZIĘKI CIENIOWI W DOLNEJ CZĘŚCI, ZBIORNIK STAŁ SIĘ WIZUALNIE MNIEJSZY I ZGRABNIEJSZY. CAŁOŚĆ PRAC TRWAŁA 3 MIESIĄCE, DAŁA UPUST MOIM DESIGNERSKIM ZAPĘDOM I CHŁOPAKI ZDĄŻYLI PRZED DGR. SZTOS!