HONDA CX500 SCRAMBLER

ROCZNIK 1982

POJEMNOŚĆ 500CC

BIORĄC NA WARSZTAT CX’A CHCIELIŚMY WSZCZEPIĆ W NIEGO DUCHA MOTOCYKLI TERENOWYCH Z LAT 60. DLATEGO PIERWSZĄ MODYFIKACJĄ BYŁA ZMIANA ZAWIESZENIA, DZIĘKI CZEMU HONDA ZYSKAŁA PONAD 7 CM WYSOKOŚCI. POPRAWILIŚMY RÓWNIEŻ SŁABY PUNKT MOTOCYKLA JAKIM BYŁ PRZEDNI UKŁAD HAMULCOWY. CAŁOŚĆ KLASYCZNEJ LINII DOPEŁNIŁY SZPRYCHOWE KOŁA ORAZ WIELE ELEMENTÓW WYKONANYCH WŁASNORĘCZNIE.

MOTOCYKL NIE TYLKO BARDZO DOBRZE RADZI SOBIE NA DROGACH SZUTROWYCH ORAZ W LEKKIM TERENIE, ALE RÓWNIEŻ JEST ŚWIETNYM KOMPANEM PODCZAS DALSZYCH WYPADÓW. TO ZDECYDOWANIE SPRZĘT DAJĄCY OGROMNĄ FRAJDĘ Z JAZDY W KAŻDYCH WARUNKACH!

SPECYFIKACJA

  • SERWIS PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA ORAZ GŁÓWKI RAMY
  • SILNIK: SERWIS GAŹNIKÓW ORAZ SYNCHRONIZACJA, USTAWIENIE LUZÓW ZAWOROWYCH, WYMIANA ŚWIEC ORAZ FAJEK NGK
  • ZMIANA PRZEDNIEGO UKŁADU HAMULCOWEGO
  • MODUŁ ZAPŁONOWY CDI IGNITECH

MODYFIKACJE

  • RAMA POMALOWANA PROSZKOWO
  • CUSTOMOWE MALOWANIE ZBIORNIKA
  • RĘCZNIE WYKONANE: BOCZNE PANELE, UCHWYTY LAMPY PRZEDNIEJ, OSŁONA CHŁODNICY
  • SZEROKA KIEROWNICA TYPU BOBBER
  • ZMODYFIKOWANA KANAPA
  • BŁOTNIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ
  • MODYFIKOWANA TYLNA CZĘŚĆ RAMY
  • ZAWIESZENIE PRZEDNIE- YAMAHA XV535 VIRAGO
  • ZAWIESZENIE TYLNE- TRIUMPH SCRAMBLER 900
  • HAMULCE: DWUTŁOCZKOWY ZACISK PRZEDNI, PŁYWAJĄCA TARCZA HAMULCOWA 290MM, PRZEWÓD HAMULCOWY W STALOWYM OPLOCIE HEL
  • KOŁA ZE SZPRYCHAMI ZE STALI NIERDZEWNEJ
  • OPONY TERENOWE MITAS
  • TŁUMIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ Z WYJMOWANYMI DB KILLERAMI ( PRODUKCJA PS CUSTOMS)
  • KIERUNKOWSKAZY MINI BULLET
  • TYLNA LAMPA LUCAS
  • PRZEDNIA LAMPA MZ
  • GNIAZDO USB
  • WYGODNE MANETKI BILTWELL

honda cx500 scrambler zdjęcie nr 1
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 2
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 3
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 4
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 5
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 6
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 9
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 11
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 7
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 10
honda cx500 scrambler zdjęcie nr 8

„POWSTAŁ MOTOCYKL "SZYTY PODE MNIE NA MIARĘ", KOMPLETNY, ZARÓWNO ŚWIETNIE WYGLĄDAJĄCY NAWIĄZUJĄC DO PIĘKNYCH KLASYCZNYCH SPRZĘTÓW Z LAT 60", ODDAJĄCY Z NAWIĄZKĄ POZYTYWNE WRAŻENIA Z JAZDY JAK I NIEZWYKLE UŻYTECZNY”

WIĘCEJ

Opinia właściciela

MOTOCYKL TO NIE TYLKO POJAZD MECHANICZNY. DLA WIELU TO PEWNA ZMATERIALIZOWANA IDEA WOLNOŚCI I NIEZALEŻNOŚCI. TAKŻE U MNIE WARKOT SILNIKA I PĘD WIATRU POWODUJE PRZYSPIESZONE BICIE SERCA. IDEA BUDOWY CUSTOMOWEGO MOTOCYKLA DOJRZEWAŁA OD DŁUŻSZEGO CZASU JEDNAK DOPIERO DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ BAZIE, KULTOWEJ HONDZIE CX500 I KILKU OWOCNYM ROZMOWOM Z CHŁOPAKAMI Z WARKOTU UDAŁO SIĘ JĄ ZREALIZOWAĆ. POWSTAŁ MOTOCYKL "SZYTY PODE MNIE NA MIARĘ", KOMPLETNY, ZARÓWNO ŚWIETNIE WYGLĄDAJĄCY NAWIĄZUJĄC DO PIĘKNYCH KLASYCZNYCH SPRZĘTÓW Z LAT 60", ODDAJĄCY Z NAWIĄZKĄ POZYTYWNE WRAŻENIA Z JAZDY JAK I NIEZWYKLE UŻYTECZNY. JEST TO SPRZĘT DOKŁADNIE I WZOROWO ZBUDOWANY, DO JAZDY WOKÓŁ KOMINA ORAZ NA DŁUŻSZE PODRÓŻE, KTÓRE NA NIM PLANUJĘ. GORĄCO POLECAM WARKOT - WARSZTAT MAĆKA I MATEUSZA.