YAMAHA SR500

ROCZNIK 1982

POJEMNOŚĆ 500CC

YAMAHA SR500 TO KULTOWY SPRZĘT, NA KTÓRY CZEKALIŚMY W NASZYM WARSZTACIE. MIMO, ŻE MOTOCYKL JUŻ WCZEŚNIEJ ZOSTAŁ PODDANY KILKU MODYFIKACJOM W ZAPRZYJAŹNIONYM GARAŻU TRAFIŁ DO NAS PO WIELU LATACH INTENSYWNEJ EKSPLOATACJI PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA I PRZESZEDŁ U NAS GRUNTOWNY SERWIS. MOTOCYKL STANĄŁ NA KLASYCZNYCH KOŁACH SZPRYCHOWYCH, WYKONALIŚMY BŁOTNIKI NA MIARĘ, ZMIENILIŚMY OŚWIETLENIE, A WIĘKSZOŚĆ ELEMENTÓW ZOSTAŁA POMALOWANA NA CZARNO.
WŁAŚCICIEL MA DO WYBORU 2 ZBIORNIKI PALIWA: JEDEN W ORYGINALNYM MALOWANIU, DRUGI W CZARNYM MACIE. YAMAHA SR500 TO KWINTESENCJA MOTOCYKLOWEGO MINIMALIZMU - JEDNOCYLINDROWĄ „PIĘĆSETKĘ” BUDZI SIĘ DO ŻYCIA TYLKO PRZEZ KICKSTARTER, A BRAK AKUMULATORA I SKOMPLIKOWANEJ ELEKTRYKI SPRAWIA, ŻE TO MOTOCYKL BEZAWARYJNY I PROSTY W OBSŁUDZE.

SPECYFIKACJA

  • SERWIS PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA ORAZ GŁÓWKI RAMY
  • WYMIANA ŁOŻYSK TOCZNYCH W ELEMENTACH EKSPLOATACYJNYCH
  • SILNIK: KOMPLETNY SERWIS GŁOWICY I GAŹNIKA, WYMIANA USZCZELNIACZY
  • ZMIANA PRZEDNIEGO UKŁADU HAMULCOWEGO
  • SERWIS HAMULCÓW

MODYFIKACJE

  • CZARNE ELEMENTY POMALOWANE PROSZKOWO
  • RĘCZNIE WYKONANE: BŁOTNIKI, MOCOWANIA LAMPY PRZEDNIEJ
  • MODYFIKOWANA TYLNA CZĘŚĆ RAMY
  • HAMULEC PRZEDNI: DWUTŁOCZKOWY ZACISK PRZEDNI, PŁYWAJĄCA TARCZA 300MM, PRZEWÓD HAMULCOWY HEL W STALOWYM OPLOCIE
  • STOŻKOWY FILTR POWIETRZA K&N
  • ORYGINALNE KOŁA SZPRYCHOWE
  • OPONY SHINKO
  • TŁUMIK ZE STALI NIERDZEWNEJ Z WYJMOWANYM DB KILLEREM ( PRODUKCJA PS CUSTOM)
  • UPROSZCZONY UKŁAD ELEKTRYCZNY - MOTOCYKL NIE POSIADA AKUMULATORA

yamaha sr500 zdjęcie nr 1
yamaha sr500 zdjęcie nr 2
yamaha sr500 zdjęcie nr 3
yamaha sr500 zdjęcie nr 4
yamaha sr500 zdjęcie nr 5
yamaha sr500 zdjęcie nr 6
yamaha sr500 zdjęcie nr 7
yamaha sr500 zdjęcie nr 8
yamaha sr500 zdjęcie nr 9
yamaha sr500 zdjęcie nr 10